Skip to main content

Groeistrategie

De wereld verandert snel en de context waarin CEO’s en ondernemers beslissingen moeten nemen is steeds gevarieerder. Vooruitstrevende ondernemingen zetten transformatie stappen, digitaliseren of herdefiniëren hun strategische markten. Allen gericht op een gezonde bedrijfsvoering en toekomstige cashflows; ofwel waardecreatie.

Waardecreatie is datgeen wat de waarde binnen uw onderneming drijft, ook wel de zogenaamde waardedrijvers genoemd. Hierop focussen draagt, naast winststuring, bij aan de waarde van aandelen en klanten. Een van de belangrijkste stappen bij Friska’s Corporate strategie is vast te stellen hoe de bedrijfsactiviteiten, producten en diensten leiden tot maximaal rendement op uw geïnvesteerd kapitaal. Waar wordt positieve waarde toegevoegd?

Friska ondersteunt u bij het
objectiveren van deze keuzes:

Samen met de ondernemer bouwen wij aan een toekomstbestendig en financieel sterk bedrijf. Op een financieel en operationeel praktische manier, met de ondernemer in de driver seat.